lørdag den 29. september 2012

Scrappe hygge

I aftes havde jeg besøg af mine tre veninder fra folkeskolen, vi mødes fire gange om året hvor vi skiftes til at bestemme hvad der skal ske.
Ja I kan jo nok gætte hvad vi så skulle lave her hos mig....lave kort:-)

 Her er Helle og Henriette i alt "rodet". 
 Henriette var den mest produktive...fem kort fik hun lavet og hun kom faktisk senere igang end de andre da hun lige skulle give sutteflaske;-)
 Jule kort, med inspiration fra et jeg havde lavet.
Dette kort er til hendes far som snart har fødselsdag, dyrene symboliserer at han engang var jæger. 
 En søn som bliver 18 år i oktober, et plejebarn som skal døbes i oktober og en barnedåb som var til brug hos noget familie.
Super flot gået Henriette.
 Helle lavede dette julekort også med inspiration fra en i min gemmer.
og her et fødselsdagskort.
Helle du er simpelthen også bare sej, jeg håber I mente at det kunne være sjovt at komme forbi engang igen:-)

Tak fordi du kiggede forbi, jeg er på vej til koncert ha en god lørdag aften.


6 kommentarer:

Grete sagde ...

Skal da lige love for at I har været produktive, rigtig søde kort der kom ud af det.
Dejligt med sådan nogle traditioner, og flot at I stadig holder ved.
Knus Grete

morkaren sagde ...

Det har da været en skøn aften, og sikke flotte kort der blev lavet. knus morkaren.

Lise sagde ...

Det ser da rigtig ud til at I har hygget jer og fået lavet noget. Dejligt med sådanne kreative "tøser":-))))
Ses vi i morgen:-))
Knus Lise

Anonym sagde ...

Sikke en fantastisk sjov ide, og herligt, at I mødes og hygger jer.
Sikke nogle smukke kort I har fået lavet.
Knus
Dorte/dot

Karina Beck sagde ...

Det var nogle flotte kort, I fik lavet.

Pia sagde ...

super flotte kort. Mit album er lavet af 22x11 cm kuverter som er foldet på midten og limet sammen og beklædt med papir , så kan det laves så tykt som man ønsker. jeg vender kuverterne forskelligt og klipper nogle lidt mindre på den ene side.