lørdag den 15. december 2012

15. december

Idag er pakken fra Lone, en x cut, kender ikke denne embossing punch men som du kan se på prøven ved siden af, så embosser den i midten og standser ud rundt om. Min idé er at sætte måske grå eller lys blå karton bag...?
Jeg vil ha den prøvet af senere idag...jeg har nemlig fået et par bestillingskort med pingviner så nu er idéen i hovedet og så må den jo videre på kortet:-)
Tak søde;-)
Allan og jeg vil ud i det "hvide" og se efter et juletræ...som I der har fulgt med de sidste par jul ved, så skal den være KÆMPE stort:-)
Håber I må få en skøn lørdag og tak for jeres kommentarer.

3 kommentarer:

lam sagde ...

sikken en smart dims din gave og god jagt.

Annette / aka sagde ...

Sikke da en fin punch. Den kender jeg ikke. Dejligt med den slags overraskelser.
håber I finder et træ, der er tilpass stort.
Vi skal prøve i morgen...og skal jo have fundet et nyt sted at handle...

God lørdag aften.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Ja, er spændt på punchen, for jeg købte en til mig selv også ... har ikke nået at prøve den endnu, men forhåbentlig kan den bruges til noget godt :)

Er sikker på, at I nok skal finde et stort juletræ. Når der findes plantager med juletræ til Silkeborg Torv, er jeg sikker på, at der også er et juletræ til jeres stue :)

Knus